6. El fil desfilat. Paral·lels

PARAL·LELS

Porta molt de temps seguint-la a tot arreu sense ser vist,
viu per espiar-la, vola com una ombra pels carrers.
Ja ni se’n recorda com va començar aquest estúpid joc.
Quina poca traça per teixir un encontre fortuït.
Malaltís desig que l’ha paralitzat per sempre més,
timidesa absurda, solitud perversa i absorbent,
no fa marxa enrere, enganxat a ella.
Una vida imaginària
el consola a les nits, ha somiat que s’estimaven.
Quina poca traça per teixir un encontre fortuït.
Malaltís desig que l’ha paralitzat per sempre més,
timidesa absurda, solitud perversa i absorbent.
Ell no sap que ella surt de casa amb un únic anhel,
que aquell que la mira se li apropi.
Una vida imaginària, la consola a les nits.
Ha somiat que s’estimaven.

Short Cuts, imprescindible pel·lícula de Robert Altman, jugava a mostrar les vides d’uns personatges completament allunyats i heterogenis  que —per atzar, o bé per algun esdeveniment sobtat— acabaven interactuant en determinats moments de la història. El guió és una adaptació de diversos relats de Raymond Carver i el resultat, una inquietant visió de la crisi de valors que existeix a la nostra societat.
Les vides de Short Cuts dibuixaven un entramat de línies secants. Les dues vides de Paral·lels no s’arriben a creuar mai. Ni una sola, de paraula, i només, alguna mirada furtiva.

Una història de dues línies condemnades a mirar-se (somiar-se) des de la distància i a no tocar-se mai.

About Minimal 21

Minimal 21 aposta per la barreja entre l’electrònica, el pop subtil de detalls i contrastos i la personalitat d'una penetrant i alhora fràgil veu femenina.

Posted on Abril 22, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Deixa un comentari.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: